luni, 1 august 2011

Ferma animalelor




12 comentarii:

  1. Îmi sunt atât de dragi porcii că i-aș ține în casă dacă n-am mirosi urât. Foarte rumoase oze

    RăspundețiȘtergere
  2. Oi, I love these images a lot. They are great. And a little baby pig's face expression is priceless. Alina, this is life and you captured its moment wonderfully.

    Excellent photography. My compliments!!!! And warm wishes to you!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gostei muito do teu blog...estou te seguindo. Gostaria muito de ti ver no feita poesia que é um pouco de mim se gostar me segue e comenta vou ficar muito feliz:http://soueufeitapoesia.blogspot.com/
    ...Um dia iluminado fica com papai do céu bj !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Zodrac: am avut un purceluș în casă când eram mică, l-am ținut circa o săptămână până să-l ducă ai mei la țară. Se domesticise complet, nu mai suporta să stea singur și îl țineam în balcon :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cristi: M-au urmărit, eram intrusul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Kaya: Warm wishes for you too. I am happy you like my photos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @valquiria silveira: Thank you!

    RăspundețiȘtergere
  8. MAGNIFICAS FOTOGRAFÍAS!!!
    Mis felicitaciones.

    RăspundețiȘtergere