luni, 5 august 2013

perfect


4 comentarii:

  1. Perfect, indeed.
    Wonderful self couples portrait.

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI CU BUCURII SI IMPLINIRI, ALINA!
    FERICIRE, SANATATE SI PROSPERITATE!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna/Salut , numele meu este Bogdan , un mic blogger pasionat de fotografie si observ ca ai un blog superb .
    As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannere cu blogul tau , imi place .
    Adresa blogului meu : www.buboal-photography.blogspot.ro . Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe buboal_photography@yahoo.com
    As dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/buboal.photography .
    Like te rog la pagina .
    Multumesc !!!
    Sunt si eu pasionat de fotografie si imi plac la nebunie fotografiile tale !!!

    RăspundețiȘtergere