vineri, 6 mai 2011

lebede

11 comentarii:

  1. Hai ca eu sunt cu datul in vileag... Herastrau :) Nu ai trecut si pe la pauni?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cismigiu :) scrie la etichete. Si erau si pauni, am pozat unul alb dar nu m-am decis daca sa postez sau nu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos, vad ca te pricepi tare. Nu te cunosc eu prea bine, dar o sa te cunosc. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sorry, nu m-am uitat la etichete :D Nu prea citesc etichetele de fel :)) Dar sa stii ca este mai dragut sa ghicesc. Pai daca este frumos paunul, de ce sa nu-l postezi? Aia din Herastrau erau superbi, doar ca dormeau pe ei si n-am avut nicio sansa sa-si desfaca frumusetile de cozi.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rareş:Mulţumesc frumos :) Nu ma pricep foarte tare dar ma străduiesc sa iasă bine. Te mai aştept pe aici.
    @Irina: Este drăguţ sa ghiceşti, aşa e :)Poate o să-l postez. Unde anume în Herastrău sunt pasările? Nu le-am descoperit dar nici nu am strabatut parcul în lung şi-n lat

    RăspundețiȘtergere
  6. Un placer como simempre haber pasado por tu casa. pasa un buen fin de semana.

    Saludos y un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
  7. @La sonrisa de Hiperion: Muchas gracias por tu visita y por tus buenos palabras. Siempre estas bien venido en mi blog.

    RăspundețiȘtergere
  8. Graţioase şi frumoase . Am avut şansa să prind una , sunt foarte plăcute şi la atingere . Bineânţeles am eliberat-o foarte repede pentru că era speriata şi totuşi nu foarte speriată semn că a mai avut a face cu oamenii.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Sorin: Îmi imaginez că-s la fel ca gâştele la atingere :)

    RăspundețiȘtergere