luni, 9 mai 2011

Miau....mi-e lene

5 comentarii:

  1. Hmmm... cum poate dormi o pisica. Tare as vrea sa dorm si eu asa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Motanul meu doarme cu burta in sus, si cand se satura, vine la mine in brate. Dupa regulile lui eu ar trebui sa fiu in permanenta disponibila sa-l tin in brate si sa-l mangai, altfel se supara :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce poate fi mai comic ca o pisică somnoroasă . A mea când era mică dormea prin flori (adică în ghiveci) cât despre alintat nu mai vorbim . Se spune că ele nu te recunosc stăpân ci doar te lasă să conveţuieşti în universul lor , cred că de aici şi felul cum îţi cer să le alinţi .

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai comic poate fi o pisica ce se joaca :) Dar stii si tu. Legat de superioritatea pisicilor mi-am amintit un fel de banc: Cainele gandeste despre stapanul lui: Uite, imi da sa mananc, ma scoate afara, ma lasa sa dorm pe paturica mea, se joaca cu mine, ce sa mai...este un zeu. Pisica gandeste asa: Da, imi da de mancare, ma piaptana, ma alinta, imi face curat in litiera, ma lasa sa stau unde am eu chef, ce sa mai....sunt o zeita:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Somnoroase pasarele...pisici pardon.

    RăspundețiȘtergere