joi, 5 mai 2011

Momente de linişte

10 comentarii:

  1. La batranete avem nevoie de liniste...
    Frumos surprins!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu le-aș fi intitulat momente din singurătate...
    P.s. Câte nivele de securitate, trebuie să introduci parola și mai apoi poate ai noroc să fie acceptată! :P Vorbesc de postarea comentariilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adrian: Mersi!
    @Alin: Să ştii că m-am gândit şi eu la singurătate însa azi sunt optimistă:) Pe lânga asta, bătrânica se bucura de ţigară. Doar bătrânelul părea cam singur.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase imagini! Din pacate putine persoane in varsta sunt linistite la noi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper că mândria pe care o întrevăd în priviri este îndreptățită!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu zic să le facem cunoştinţă!

    RăspundețiȘtergere
  7. @se-cret: si eu sper
    @Poema: nu erau departe unul de celalalt, poate s-au intalnit :)
    @Aripi de fluture: ma bucur ca-ti plac, multumesc :)

    RăspundețiȘtergere